سقف متحرک آلومینیومی

مدل سقف متحرک آلومینیومی شیب دار - اسکای روف
5/5 - (327 امتیاز)

سقف متحرک آلومینیومی - سقف جمع شونده 

سقف متحرک آلومینیومی

MOTOR

RAIL

Lamella

Gutter

Lighting

Column

 Column Lower Shoe

امروزه سقف متحرک آلومینیومی جایگاه ویژه ای بین سقف های متحرک به خود اختصاص داده است. این نوع سقف به دلیل مزایایی بسیار بالایی که نسبت به دیگر سقف های متحرک دارد توانسته بسرعت جایگزین سقف های متحرک پارچه ای شود . امروزه در سراسر دنیا تمام شرکتها به نحوی سقف متحرک آلومینومی را کنار سقف های متحرک پارچه ای ارائه میدهند یا حتی بعضی از آنها بصورت خیلی تخصصی فقط روی سقف متحرک آلومینیومی در حال طراحی و تولید می باشند. سقف متحرک آلومینیومی یکی از نو آورانه ترین سایبان ها یا شلتر ها در کل دنیا محسوب می گردد. مقاومت بالا در برابر بار برف و انتقال حرارت، ظاهر منحصر به فرد ومناسب برای فضاهای اداری و رستورانی این محصول را به یکی از محبوب ترین و زیباترین راه حل ها برای تبدیل فضاهای باز به فضای قابل استفاده در چهار فصل سال تبدیل کرده است.

سقف متحرک چیست ؟

سقف متحرک جهت حفاظت از آفتاب و باران مورد استفاده قرار میگیرد. سیستم سقف جمع شونده یک روش عالی جهت محافظت از آب و هوا در تمام طول سال است. یک فضای کاملا محصور را ایجاد میکند. در بسیاری از گزینه های طراحی موجود سقف جمع شونده متحرک دارای یک سیستم تاشو است که کاملا جمع میشود. با فشردن یک دکمه می توان آن را گسترش داد تا سرپناه ایجاد کند یا برای استفاده از هوای خوب جمع میشود.

لوورهای متحرک آلومینیومی

سقف متحرک آلومینیومی متشکل از لوورهای آلومینیومی که تشکیل دهنده بخش اعظم در ساختار پوشش سقف برقی آلومینیومی می باشند. با به کار افتادن موتور، ضمن حرکت افقی، چرخش لوور ها از موقعیت افقی (بسته) تا یک موقعیت باز و تا 135 درجه اتفاق می افتد. استفاده از لاستیک های سرتاسری در انتهای این لوورها موجب جلوگیری از ورود آب و گرد خاک به فضای زیر سقف شده و این محصول را به یک سقف جمع شونده کاملا آب بند و هوابند با ضریب اطمینانی حتی بالاتر نسبت به سقف های جمع شونده پارچه ای تبدیل کرده است. همچنین امکان استفاده از پلی اورتان بصورت تزریق شده در فضای خالی درون لوورهای آلومینومی، ضریب عایق بودن این نوع از سقف های متحرک را چه از نظر حرارتی و چه از نظر صوتی به شدت افزایش می دهد.

لوورهای-متحرک-آلومینیومی-اسکای-روف-1024x700

سیستم آب بندی سقف های متحرک

گاتر یا راه آب زهکشی شده یکپارچه و اسکلت سقف متحرک تمام آلومینیومی شامل ستون ها و لوورهای متحرک اجزای اصلی تشکیل دهنده این محصول منحصر بفرد می باشند.

از همین رو اکثر طراحان و مهندسان مشاور سازه های آلومینیومی را گزینه مناسب برای محل های مرطوب می دانند.

ت تخلیه و هدایت آب حاصل از باران یا برف مستقیما به زیر سیستم به وسیله سیستم های زهکشی موجود در سقف متحرک آلومینیومی هنگام بسته شدن لورهای متحرک آلومینیومی از باران محافظت میکنند در حالی که آب باران از طریق لوله های داخلی که در سقف متحرک آلومینیومی تعبیه گردیده از طریق ستون های سقف متحرک آلومینیومی به زمین انتقال پیدا میکنند.

سیستم-آب-بندی-سقف-های-متحرک-1
سیستم-آب-بندی-سقف-های-متحرک-اسکای-روف
سیستم-آب-بندی-سقف-های-متحرک-اسکای-روف-1

مزایا سقف متحرک آلومینیومی

سقف اتوماتیک برقی آلومینیومی سقف جمع شونده ای است که قابلیت هماهنگی و سازگاری با هر شرایط آب و هوایی را دارا می باشد. توان بسیار بالا برای تحمل بار زنده از جمله بار برف شدید، و مقاومت بالا در برابر نیروی باد از جمله مزایای این نوع از سقف های متحرک است. نفوذ ناپذیری رطوبتی در مقابل باران های سیل آسا و تگرگ و عدم تغییر رنگ و ضریب انتقال حرارت بسیار پایین در برابر تابش شدید نور آفتاب در گرمترین مناطق دنیا ویژگی هایی هستند که این محصول را در قیاس با سقف متحرک پارچه ای در رتبه بالاتری قرار می دهند.

سقف متحرک آلومینیومی نسبت به سقف جمع شونده پارچه ای از دوام بیشتری برخوردار بوده و از نظر پوشش سقف هم از نظر تحمل ضربه و فشار و مقاومت در مقابل اجسام تیز و سنگین از استحکام بسیار خوبی برخوردار است.

در سقف های متحرک تمام آلومینومی حالت سومی نسبت به دیگر سقف های متحرک وجود دارد که به حالت سایه روشن یا حالت نیمه باز معروف است. راز وضعیت سایه روشن در پوشش با لوورهای قابل تنظیم نهفته است. زمانی که این لوورها کمی باز میشوند همزمان دوران کرده تا فضایی برای عبور نور و هوای مطبوع تازه مهیا کنند و در حین حال و نور مسقیم خورشید را مسدود نمایند.

مزایا-سقف-متحرک-آلومینیومی

تجربه آسایش و ظرافت

سقف های متحرک آلومینیومی مجموعه اسکای روف، بدون ایجاد هر گونه صدای اضافه یا نویز در هنگام باز و بسته شدن، به نحوی با طبیعت ارتباط برقرار می کنند که در تغییرات شرایط آب و هوایی حتی نامحسوس ترین حالت با حداقل مصرف انرژی رفاه و آسایش شما مشتریان عزیز را مهیا کنند.

جهت استفاده بهینه تر از محیط در چهار فصل سال پیشنهاد می کنیم فضای اطراف سقف متحرک آلومینیومی را با سیستم های شیشه ای از قبیل شیشه های متحرک گیوتینی، شیشه های متحرک اسلایدی و یا شیشه های متحرک بالکنی پوشانده شود تا بتوانید در سردترین و گرمترین روزهای سال از مناظر لذت ببرید.

نیروی محرکه (موتور)

از آنجاییکه سقف های متحرک، یک محصول نسبتاً لاکچری اما بسیار کارامد محسوب می شوند. سهولت استفاده از سقف متحرک یکی از آیتم های مهم در طراحی و تولید آنهاست. موتورهای تیوبلار امروزه جایگاه خودرا به خوبی در بازار سقف های جمع شونده ایجاد کرده اند. بگونه ای که تصور یک سقف متحرک بدون موتور تیوبلارغیر ممکن است. قدرت گشتاور بالا در عین کم حجم بودن. امکان تنظیم و رگلاژ دستی ، امکان اتصال به سیستم هوشمند ساختمان (BMS) ، امکان کوپل شدن با موتور دیگر، مجهز بودن به سنسور حرارتی و خاموش شدن خودکار از جمله مزایای برخی ازاین موتورهای تیوبلار است.

پیشنهاد ما در مجموعه اسکای روف در درجه اول موتورهای تیبولار Somfy محصول کشور فرانسه ودرجه دوم موتورهای تیوبلار Mosel محصول کشور ترکیه است. از نظر کیفیت ، ضمانت عملکرد و گارانتی بی تردید Somfy فرانسه بی رقیب است. اما با توجه به اختلاف قیمت آن با موتورهای برند Mosel و همچنین کارایی و عملکرد خوب این برند ترک، ما این امکان را نیز برای مشتری در نظر گرفته ایم که امکان انتخاب هر دو برند را داشته باشند.

موتور-موسل-ترکیه
موتور-سامفی-فرانسه

انواع مدل‌های قابل اجرای سقف متحرک پارچه‌ ای و مشخصات فنی

مدل سقف متحرک آلومینیومی شیب دار - اسکای روف
سقف متحرک آلومینیومی شیب دار
حداکثر مساحت ( یک سیستم ) 50 متر مربع (حدودا)
حداکثر عرض ( یک سیستم ) 7.00 متر
حداکثر بازشو ( یک سیستم ) 7.00 متر
حداکثر فاصله بین ریل ها 3.75 متر
مقاومت بار ثقلی(برف) تا 40 سانتی متر برف (40 kg/m2)
مقاومت بار جانبی(باد) وابسته به زیرسازی تا 80 کیلومتر در ساعت (80km/h)
وزن سازه هر متر مربع 30 کیلوگرم
حداکثر فاصله بین ستون ها 4 متر
مدل سقف متحرک آلومینیومی فلت - اسکای روف
سقف متحرک آلومینیومی فلت
حداکثر مساحت ( یک سیستم ) 50 متر مربع (حدودا)
حداکثر عرض ( یک سیستم ) 7.00 متر
حداکثر بازشو ( یک سیستم ) 6.00 متر
حداکثر فاصله بین ریل ها 3.75 متر
مقاومت بار ثقلی(برف) تا 40 سانتی متر برف (40 kg/m2)
مقاومت بار جانبی(باد) وابسته به زیرسازی تا 80 کیلومتر در ساعت (80km/h)
وزن سازه هر متر مربع 30 کیلوگرم
حداکثر فاصله بین ستون ها 4 متر

اشتراک گذاری:

Email
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
  • >
    ×
    درود!
    در واتس اپ با ما در ارتباط باشید
    ×